Sunday, February 17, 2013

hurm malu :3


hoho aku baru habes menerjah segala post zaman tok kaduk aku dulu . 

serius sangat malu

aku tak tau laa dulu aku sangat gedik sewaktu berblogging . rase macam nak delete sume post dulu . HAHAHA


to tell you the truth, i'm not the old Hanisah

aku bukan budak hingusan dulu sewaktu kau kenal aku di SMKGR . maaf anda . aku dah jauh berbeza sekarang . jasad mungkin sama tapi pemikiran aku jauh lagi matang , optimistik dan rasional :)


aku tak bangga sebab aku dah berubah . untuk kebaikan tape kan ? pengalaman mematangkan aku . pengalaman yang aku dapat sebab masuk MRSM dan berkawan dengan bebudak laen yang berbeza status sosial dan taraf idup . hoho paham ? banyak sangat pengalaman sampai aku tak kenal Hanisah yang dulu .  


sorry babes , you're just losing the old Hanisah :'(


jangan risau sebab aku tau sekarang lebih baek daripada dulu . the most crucial thing is that i learnt how to look and judge people from the bright sides 


aku berani cakap aku takkan menilai orang serkap jarang macam tu je . die jahat macam mane pun mesti ade benda yang die buat baik kan ? sume orang berhak di beri peluang . sape kau nak menilai orang laen . kau bukan Tuhan 

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger