Friday, January 21, 2011

jelapang padi

saya sayang gunung rapat .

tapi bagaimana kah ? mendapat mrsm tak semesti nya bagus . apatah lagi anda dicampak ke jauh pedalaman nun . huish . nak gak merasa balek tiap tiap minggu . nak gak menghilang kan homesick yang kemungkinan beso adaa . nak gak berjumpa dengan bubu tiap tiap minggu sebagai pengubat rindu . kekeke .

saya tak boleh berjauhan dengan ini !


aloo . sayang nak tinggalkan anak ku seekor nih . penat menjaga beliau . walaupun bampis dengan gumbira nye meng'offer' untuk mengutip semula hak milik terpelihara beliau , tapi berat nya hati nak bagi :'(


itu lah . kau harap sangat dapat mrsm . sekali dapat , nun di sana . di kampung halaman kau . negeri JELAPANG PADI MALAYSIA . dan tepat sungguh kerana tempat itu dikelilingi sawah padi . pandangan yang sungguh menghijau seluas mata memandang

hambek kau ! bendang kau dapat ?! serupaa lah tu dengan nama mrsm itu . muahaha ^^


hanicah hamjah . jika itu yang kau mahukan , silaa bersedia dengan fair n lovely . wahh kehitaman laa anak encik hamzah nih . whoops !


mungkin ada kebaikan nya , tapi :

saya sayang gunung rapat

saya sayang buddies gunung rapat

saya sayang bubu

saya sayang 4738G

saya sayang 916 berkilau

saya sayang yours truly , lucy b. parker

saya sayang susu rendah lemak HL

saya sayang headphone telinga gajah

saya sayang tilam lembut berspring

saya sayang domo !

:'(



- ayam kesedihan -

0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger